Skip to main content

Hogyan találj újabb apróhirdető oldalakat, és hogyan állapítsd meg, melyiket érd

apróhirdető oldalak keresése
Újabb apróhirdető oldalakat találni könnyű, de az már sokkal inkább embert próbáló feladat, hogy megkülönböztessük az értékeseket az értéktelenektől. Hamarosan írok egy posztot arról, milyen hirdetőoldalakat használunk rendszeresen, de addig is nézzük meg azt, hogyan kereshetsz magad apróhirdetési oldalakat, és – ami még fontosabb – hogyan tudod eldönteni, hogy mit érdemes használni. Az apróhirdető oldalakat […]
Read More

Apróhirdetés feladás kiszervezése

apróhirdetés feladás kiszervezése
A céged méretétől, a szabadidődtől és a költségvetésedtől függően dönthetsz úgy, hogy Magad hirdetsz, vagy kiszervezed külső cégnek. Az is megoldás lehet, hogy megcsinálod a kreatív részét (apróhirdetés írás), majd a hirdetések kihelyezését külső cégre bízod. Ne feledd! Használd ki a holtidőket!!! A hirdetés kihelyezése kevés gondolkodást igényel, rutinmunka, így akár tévénézés közben, otthon is […]
Read More

Legyen a szemed a versenytársakon!

apróhirdetés versenytársakkal
Nagyon fontos, sőt időnként elengedhetetlen, hogy legyenek sejtéseid a bizniszeddel kapcsolatban… de még fontosabb, hogy minden sejtést teszteléssel, méréssel igazolj! Ezt meg is tettem a jobban teljesítő hirdetési módszereimmel kapcsolatban. Egy gondosan előkészített teszt alkalmával a következő négy módszer hatékonyságát mértem: 1. Magyar apróhirdető (saját módszerrel, saját adatbázisból) 2. Magyar linkgyűjtő oldalak (saját módszer, saját […]
Read More

“Tripla csapás” módszerünk titka, vagyis mi az a 3 előny, amit elérhetsz a jó mi

Szeretnéd tudni, hogy mi az a sokak által mellőzött, általam „Tripla csapás”-ként nevezett módszer, melynek a bevételeim nagyobb részét köszönhetem? Vagy csapjon le inkább a konkurenciád a piacodra triplán, és szipkázza el a vásárlóidat az orrod elől? A módszer, amellyel a legtöbb eredményt értem el, az évek kemény munkája során kidolgozott apróhirdető stratégiám. Miért hívom […]
Read More

Az ingyenes apróhirdetés egy méltatlanul mellőzött online marketing eszköz

Friss jelentés: Az internetes apróhirdetések helyzete 2016-ban… Az apróhirdetéseket 2016-ban meglepően kevés vállalkozás használja, így ez ismét egy kiaknázatlan terület. A 2000-es évek elején, amikor még az AdWords és a Facebook sehol sem volt, roskadoztak az apróhirdető oldalak a céges hirdetésektől, valóban nehéz volt vállalkozóknak hirdetni, mert nagy volt a konkurencia. Mára azonban az értékes […]
Read More