Szeretnéd tudni, hogy mi az a sokak által mellőzött, általam „Tripla csapás”-ként nevezett módszer, melynek a bevételeim nagyobb részét köszönhetem? Vagy csapjon le inkább a konkurenciád a piacodra triplán, és szipkázza el a vásárlóidat az orrod elől?

A módszer, amellyel a legtöbb eredményt értem el, az évek kemény munkája során kidolgozott apróhirdető stratégiám. Miért hívom tripla csapásnak? Azért, mert három komoly előnyhöz juthatsz a helyes használatával:

1. KÖZVETLEN LÁTOGATÓK…computer-603501_1920

Olyan látogatók, akik az apróhirdető oldalakat böngészik. Ezek a keresgélők mindig konkrét megoldást, terméket keresnek a hirdetőoldalakon. Az online apróhirdetés legnagyobb előnye, hogy olyan felületen hirdetsz, ahová kifejezetten vásárolni járnak az emberek :) Rengeteg potenciális vásárlód nézegeti ezeket az apróhirdető oldalakat, akiket egy jól eltalált hirdetéssel meg tudsz fogni!

2. SEO SZEMPONTOK…

SEO előnyökEz akkor fontos, ha weboldalad van. Márpedig miért ne lenne? ;-) A rengeteg külső link miatt emelkedik az oldal pozíciója. Bár sokan papolnak arról, hogy a linképítés és a SEO halott, számomra itt a bizonyíték fehéren-feketén: A bevált hirdetési stratégiánk révén az elmúlt évben is több oldalt húztunk fel a Google találati listáján CSAK apróhirdetéssel – és ezek azóta folyamatosan pénzt termelnek.

A stratégiánk túl összetett ahhoz, hogy egy posztban részletesen kifejtsem, de egyik fontos építőköve az, hogy mindig a megfelelő kategóriákban hirdetünk, így a hirdetések – köztük a kifelé mutató link – releváns szövegkörnyezetben jelennek meg. A Google pedig kifejezetten értékeli a releváns környezetet, ezt a keresőoptimalizálási szakértők sem vitatják :)

3. A TE AJÁNLATOD A GOOGLE TALÁLATOK KÖZÖTT…

Google apróhirdetési oldalAz apróhirdető oldalak sok fontos kulcsszóra elöl vannak a keresőkben – nem szerénykedem, több esetben kifejezetten a mi hirdetéseinknek köszönhetően. A hirdetéseink gyakran a Google első oldalán is megjelennek fontos, releváns kulcsszavakra.

Amikor elemezzük az oldalainkat, és értékeljük a kampányaink sikerességét, több kulcsszóra rákeresve* is előfordult már, hogy az első 10 találatban szerepelt 3 saját weboldalunk, és 2 apróhirdető oldal, melyekre rákattintva rögtön a mi ajánlatunk jelent meg. Az első 10-ből 5 találat a mi termékünk volt. Szinte kizárt, hogy ilyen esetben ne találkozzon az érdeklődő az ajánlatommal!

(*Magyarázat szakértőknek: Természetesen proxyn keresztül, Google-fiókból kijelentkezve, több böngészőből végzett keresésekről, azaz hiteles találati listákról van szó.)

Ha elsők között akarsz megjelenni a termékeddel a találati listán, ez egy gyors és olcsó megoldás.

Ezt amúgy ki is tudod szervezni nekünk, nézd meg előre kalkulált Tripla csapás csomagjainkat vagy kérj egyedi ajánlatot.

Ne csak olvasd, csináld is :)
A Feladjukhelyetted.hu blogban közölt információk az elmúlt 7 év tapasztalatain, valós eredményeken alapulnak. Javaslom, ne csak olvasd, hanem próbáld ki a gyakorlatban is a felvonultatott tippeket, trükköket.

Nincs időd hirdetni, inkább kiszerveznéd a munkát?
Erre is van megoldásunk: próbálj ki minket, rendeld meg Tripla csapás apróhirdetés csomagjaink egyikét, vagy ha más elképzelésed van, kérj egyedi ajánlatot.